castellano
català
Usuari anònim
Connectar
27/09/2023 03:34:58
Ajuntament de Tona
:: Inici
:: Informació del Procediment
Informació Pública
Catàleg de Tràmits
Tauler d'Edictes i anuncis de l'Ajuntament
Tauler d'Edictes i anuncis d'altres administracions
Queixes i Suggeriments
Calendari Laboral
Perfil del Contractant
E-Factura
Impostos
Carpeta Ciutadana
Les meves sol·licituds
Les meves sol·licituds
Els meus expedients
La meva Bústia de Notificacions
Utilitats
Verificació de Documents Electrònics
Validació Signatura Digital
Ajuda
Certificat Digital
Preguntes Freqüents
Aj. Tona
Queixes, suggeriments i avisos
Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica
Informació
Documentació
Normativa
Tramitar Ara
Informació
Descripció
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització
Organisme competent/responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Serveis generals
Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania
Qui el pot demanar
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da
Canals de tramitació
Presencial / Telemàtic / Correu Postal
Període de l'any en què es pot demanar
Durant tot l'any
Termini de presentació de la sol·licitud
No n'hi ha
Requisits previs
No cal complir cap requisit específic
Preu / Taxa
Sense cost
Termini de resolució
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud
Efectes del silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
RECORDAR:
que la iniciació a través del procediment de
BÚSTIA DE QUEIXES, SUGGERIMENTS I AVISOS
, no genera un assentament, sinó un avís a l'Ajuntament, on se li donarà la tramitació deguda, però sense que es produeixi notificació per part de l'Administració a la persona que va posar en coneixement el fet.
Si vostè desitja que se li notifiqui el resultat de les actuacions realitzades per l'Administració, en virtut de la seva sol·licitud haurà de realitzar-ho a través d'aquest procediment de Queixes i Suggeriments, prèvia identificació mitjançant certificat digital o DNIe.
Accés a la bústia de queixes, suggeriments i avisos
BÚSTIA DE QUEIXES, SUGGERIMENTS I AVISOS
Documentació que s'ha d'aportar
Tipus
Presentació
Sol·licitud:
Sol·licitud degudament emplenada
Documentació complementària:
aquella documentació que consideri necessària
Llegenda
Tipus
Obligatori
Opcional
Presentació
Ambdues
Presencial
Telemàtica
Normativa
Llei 19/2014
Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
Descarregar fitxer Llei 19/2014
Llei 26/2010
Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
Llei 29/2010
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya
Llei 39/2015
Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
OV
Ordenances vigents de l'ajuntament
Altra
Aquella altra aplicable al supòsit
Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar
|
tona@tona.cat
|
XHTML
1.0
|
CSS
2.1
|
WAI
-AA