Descripció
|
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització
|
Organisme competent/responsable
|
Ajuntament
|
Àrea tramitadora
|
Serveis generals
|
Classificació temàtica
|
Atenció a la ciutadania
|
Qui el pot demanar
|
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da
|
Canals de tramitació
|
Presencial / Telemàtic / Correu Postal
|
Període de l'any en què es pot demanar
|
Durant tot l'any
|
Termini de presentació de la sol·licitud
|
No n'hi ha
|
Requisits previs
|
No cal complir cap requisit específic
|
Preu / Taxa
|
Sense cost
|
Termini de resolució
|
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud
|
Efectes del silenci administratiu
|
Per la naturalesa del tràmit no es contempla
|
Normativa del silenci administratiu
|
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. - Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
|
Vies de reclamació
|
Les ordinàries del procediment administratiu
|
Altra informació d'interès
|
RECORDAR: que la iniciació a través del procediment de BÚSTIA DE QUEIXES, SUGGERIMENTS I AVISOS , no genera un assentament, sinó un avís a l'Ajuntament, on se li donarà la tramitació deguda, però sense que es produeixi notificació per part de l'Administració a la persona que va posar en coneixement el fet. Si vostè desitja que se li notifiqui el resultat de les actuacions realitzades per l'Administració, en virtut de la seva sol·licitud haurà de realitzar-ho a través d'aquest procediment de Queixes i Suggeriments, prèvia identificació mitjançant certificat digital o DNIe.
|
Accés a la bústia de queixes, suggeriments i avisos
|
BÚSTIA DE QUEIXES, SUGGERIMENTS I AVISOS
|