Descripció
|
A través d'aquest servei electrònic es podran presentar sol·licituds davant el Registre General de l'Ajuntament de Tona, que no tinguin relacionada una instància en paper o un servei electrònic en concret a la seu electrònica.
D'aquesta manera es pretén facilitar l'accés a l'administració sense haver de desplaçar-se físicament, donant compliment d'aquesta manera a la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Organisme competent/responsable
|
Ajuntament
|
Àrea tramitadora
|
Serveis generals
|
Classificació temàtica
|
Atenció a la ciutadania
|
Qui el pot demanar
|
Qualsevol persona
|
Canals de tramitació
|
Presencial / Telemàtic / Correu Postal
|
Període de l'any en què es pot demanar
|
Durant tot l'any
|
Termini de presentació de la sol·licitud
|
D'acord amb el procediment que en el seu cas estigués establert.
|
Preu / Taxa
|
Sense cost
|
Termini de resolució
|
El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general
|
Efectes del silenci administratiu
|
Segons el contingut de la petició expressada a la instància
|
Normativa del silenci administratiu
|
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya - Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Vies de reclamació
|
Les ordinàries del procediment administratiu
|
Altra informació d'interès
|
Cal recordar que la sol·licitud general s'utilitzarà sempre que no existeixi model específic o procediment telemàtic concret referent a la petició.
|