Usuari anònim
Connectar
04/09/2025 19:07:57 Ajuntament de Tona :: Inici :: Informació del Procediment

Aj. Tona



Volant d'empadronament individual.



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Descripció

    Mitjançant el volant d'empadronament es constata la inscripció al Padró Municipal d'Habitants de l'Ajuntament. És un document de caràcter informatiu en relació a la residència de la persona sol·licitant, el domicili del qual es troba situat en aquest municipi.

    En els supòsits de volants d'empadronament d'una persona difunta, s'haurà de sol·licitar un certificat històric, on consta el temps que ha estat empadronat/da fins a la data de la defunció.

Organisme competent

    Ajuntament

Àrea tramitadora

    Serveis generals

Clasificació temàtica

    Padró d'habitants

Qui el pot demanar

    La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da

Canals de tramitació

    Presencial / Telemàtic

Període de sol·licituds

    Durant tot l'any

Termini de sol·licituds

    No n'hi ha

Requisits previs

    Estar empadronat al municipi

Preu / Taxa

    Gratuït

Termini de resolució
  • Si la sol·licitud es fa presencialment, el lliurament del volant es fa en el mateix moment de la sol·licitud del mateix, sempre que les circumstàncies del servei ho permetin.
  • Si la sol·licitud es fa telemàticament, en el transcurs d'uns minuts se li notificarà el volant a la bústia de notificacions de la persona sol·licitant, ubicada a la seu electrònica de l'Ajuntament.

Informació d'interès

    La validesa dels volants d'empadronament serà de 3 mesos.


Documentació que s'ha d'aportar
Tipus Presentació
Sol·licitud: formulari electrònic per la presentació telemàtica, o model normalitzat, per a la presentació presencial, que podeu descarregar des de l'apartat "Tramita Ara -Tramitació Presencial" Obligatori Ambdues
Acreditació de la representació: en el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada. MODEL Opcional Ambdues
DNI de la persona que autoritza: en el cas que el document acreditatiu de la representació no estigui firmat electrònicament Opcional Ambdues

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
LLEI 7/1985 LLEI 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local
LLEI 39/2015 LLEI 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
LLEI 40/2015 LLEI 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic
RD 1690/1986 REIAL DECRET 1690/1986, d'11 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals.
RD 2568/1986 REIAL DECRET 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals
RES INE 16/03/2015 Resolució de 16 de març de 2015, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.
RES INE 17/07/2020 RESOLUCIÓ de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
LLEI 26/2010 LLEI 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
LLEI 29/2010 LLEI 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar