15/10/2025 17:22:23

Realiza tus gestiones

con el Ayuntamiento de Tona

Sin limitación horaria, sin desplazamientos, de forma rápida y segura.

Ajuntament de Tona > Inicio > Verificación de documentos > Información del Procedimiento

Aj. Tona



Sol·licitud de pròrroga de l'autorització per a l'exercici de la venda no sedentària



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Información
Descripció Aquest tràmit permet sol·licitar la pròrroga de l'autorització per a l'exercici de la venda no sedentària al mercat setmanal de Tona a les persones físiques o jurídiques titulars d'una autorització amb caducitat durant el mes de juliol 2025

Qui el pot demanar Persona física o jurídica titular d'una parada de venda ambulant

Termini de sol·licituds El termini de presentació de sol·licituds és fins el 30 de juny de 2025 inclòs; qualsevol instància presentada després d'aquesta data no serà acceptada

Forma de presentació - En línia. Pel tràmit electrònic cal disposar de certificat o identificador digital

- Presencial. Cal aportar la documentació original i impresa.

Preu / Taxa Gratuït


Documentación que se debe presentar
Tipo Presentación
Sol·licitud: formulari electrònic per la presentació telemàtica, o model normalitzat, per a la presentació presencial, que podeu descarregar des de l'apartat "Tramita Ara -Tramitació Presencial" Obligatorio Ambas
Acreditació de la representació: en el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada. MODEL Opcional Ambas
DNI de la persona que autoritza: en el cas que el document acreditatiu de la representació no estigui firmat electrònicament Obligatorio Ambas
Pòlissa d'assegurança RC: còpia del darrer rebut de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil i certificat de l'asseguradora de la cobertura mínima Obligatorio Ambas
Permís de residència i treball: en cas que es tracti de venedors extracomunitaris, presentar els documents que acreditin estar en possessió dels permisos de residència i de treball corresponents Opcional Ambas
Acreditació en cas de cooperatives: quan es tracti de cooperatives, acreditar que tots els socis treballadors estan adscrits al mateix Règim de la Seguretat Social (General o Especial de treballadors autònoms), d'acord amb el que s'estableix en els Estatuts socials de la cooperativa Opcional Ambas
Certificat de constitució de persona jurídica: certificat del registre de la constitució i vigència de persona jurídica i dels seus estatuts conforme s'inclou en el seu objecte social l'exercici de la venda no sedentària Opcional Ambas
Certificat d'estar al corrent d'obligacions tributàries: certificat de l'alta al cens d'obligats tributaris corresponent i d'estar al corrent de les obligacions fiscals inherents a l'exercici de la venda no sedentària, tant estatals com autonòmiques i locals, que es consultarà d'ofici, tret que es manifesti l'oposició expressa a la seva consulta Opcional Ambas
Certificat d'estar al corrent amb la Seguretat Social: certificat d'estar donat d'alta i al corrent de pagament en el règim de la Seguretat Social que correspongui, que es consultarà d'ofici, tret que es manifesti l'oposició expressa a la seva consulta Opcional Ambas
Titulació de manipulador d'aliments: certificat de la titulació de manipulador d'aliments o anàloga, si els productes objecte de l'autorització de venda ho requereixen Opcional Ambas

Leyenda
Tipo Obligatorio Obligatorio Opcional Opcional
Presentación Ambas Ambas Presencial Presencial Telemática Telemática

Tramitación presencial
Descargar
Tramitación telemática