15/10/2025 17:18:20

Realiza tus gestiones

con el Ayuntamiento de Tona

Sin limitación horaria, sin desplazamientos, de forma rápida y segura.

Ajuntament de Tona > Inicio > Información del Procedimiento

Aj. Tona



Queixes, suggeriments i avisos



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Información
Descripció

    Una queixa és aquella informació que presenta la ciutadania per posar en coneixement de l'Ajuntament un mal funcionament o deficiència dels serveis municipals, i tinguin com a objectiu la seva correcció.

    Un suggeriment o proposta és l'aportació formulada per la ciutadania destinada a millorar la prestació o la qualitat d'un servei de competència municipal, ja sigui en l'àmbit organitzatiu o funcional.

    El tràmit no recollirà incidències a la via pública relacionades amb: l'enllumenat públic, la neteja viària, la recollida de residus, el mobiliari urbà, els espais enjardinats, l'arbrat, la xarxa de clavegueram, el paviment de vorera i calçada, les baranes, la senyalització de trànsit, els pilons, els miralls, les bandes reductores de velocitat i els semàfors. Aquestes han de ser comunicades a través de l'App Fem Barris Fem Poble, on es pot fer el seguiment.

Organisme competent Ajuntament

Àrea tramitadora Serveis generals

Clasificació temàtica Atenció a la ciutadania

Qui el pot demanar La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da

Canals de tramitació Presencial / Telemàtic / Correu Postal

Període de sol·licituds Durant tot l'any

Termini de sol·licituds No n'hi ha

Requisits previs No cal complir cap requisit específic

Preu / Taxa Sense cost

Termini resolució El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud

Informació d'interès RECORDAR: que la iniciació a través de la Bústia de queixes, suggeriments i avisos , no genera un assentament, sinó un avís a l'Ajuntament, on se li donarà la tramitació deguda, però sense que es produeixi cap notificació per part de l'Ajuntament, a la persona que va posar en coneixement el fet.

Si desitjeu que es notifiquin el resultats de les actuacions realitzades per l'Ajuntament, en virtut de la vostra sol·licitud, haureu de realitzar-ho a través d'aquest procediment de Queixes i Suggeriments, prèvia identificació mitjançant certificat digital o DNIe.

Accés bústia de queixes Bústia de queixes, suggeriments i avisos

Documentación que se debe presentar
Tipo Presentación
Sol·licitud: formulari electrònic per la presentació telemàtica, o model normalitzat, per a la presentació presencial. MODEL Obligatorio Ambas
Acreditació de la representació: en el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada. MODEL Opcional Ambas
DNI de la persona que autoritza: en el cas que el document acreditatiu de la representació no estigui firmat electrònicament Opcional Ambas

Leyenda
Tipo Obligatorio Obligatorio Opcional Opcional
Presentación Ambas Ambas Presencial Presencial Telemática Telemática

Tramitación presencial
Instancia de Solicitud
Tramitación telemática
Tramitar